Buurtlink
Maak een keuze uit wat je wilt toevoegen
Stel buurtgenoten op de hoogte van activiteiten aankondigingen en evenementen
Heb je spullen te koop, gratis op te halen of ben je naar iets op zoek
Deel beelden uit de buurt van je favoriete plekken, monumenten of bezienswaardigheden
Deel verhalen uit de buurt over evenementen, historie of bijzondere bewoners
Roep de buurt op om een mening te geven of een stelling, klacht, opinies of meldingen
Schakel je buurtgenoten in voor hulp bij verloren voorwerpen, huishoudelijke zaken of klusjes
Ga een gesprek aan met je buurtgenoten
1. Plaats jouw kalender in de buurt
2. Waar vindt het plaats?

Het bericht wordt geplaatst in alle buurten binnen een straal van 10km

1. Plaats jouw vraag of aanbod in de buurt
2. Wat is de locatie?

Het bericht wordt geplaatst in alle buurten binnen een straal van 10km

1. Deel je foto of video
1. Vertel je verhaal
1. Deel je oproep met de buurt
1. Deel je hulpvraag met de buurt
2. Plaats het in de buurt
1. Stuur een bericht aan je buren
2. Plaats het in de buurt
Thumb pasfoto%2b03.2009

Verhalen / Ervaringen van

Cleanprofs reinigt containers voor Blis. Worden ingehuurd.

CONTAINERSCHOONMAAK BLIS HELLEVOETSLUIS

Informatie omtrent containerreiniging

Ik heb maandag gebeld met Blis met de vraag of zij Cleanprofs voor containerreiniging van hun abonnees i.v.m. een defecte wagen. De dame aan de telefoon kon mij niets vertellen. Gegevens genoteerd door de dame aan de telefoon. Ik zou teruggebeld worden wat dus tot op de dag van vandaag niet gebeurd is. Ook mails gestuurd naar info@blis.nl waar nooit een reactie op is gekomen.

Rond 16:15 uur Cleanprofs hedenmiddag in de straat. Heb de medewerker aangesproken en vraag gesteld. Volgens hem wordt Cleanprofs ingehuurd door Blis.

In januari j.l. hebben de klanten van Blis doorgekregen dat het tarief verhoogt zou worden naar 4,20 voor een schoonmaakbeurt. Een verhoging van 0,70 cent. De eerste schoonmaakbeurt was op 11/02 voor dit jaar. Dit werd niet uitgevoerd door Blis, maar door Cleanprofs.

Het merkwaardige is dat op achterzijde van de faktuur staat dat het bedrijf niet aansprakelijk is als het door overmacht de containers niet schoon kan maken. Een defect aan de schoonmaakwagen wordt genoemd.

Als een schoonmaakwagen defect is, worden de klanten altijd schriftelijk geinformeerd (binnen 7 dagen) staat ook in de brief. Deze brief heeft ons en vermoedelijk geen enkele Blis klant bereikt. Ik heb het vermoeden dat er meer aan de hand is met Blis,

Mensen die een abonnement hebben op Cleanprofs betalen nu 7,75 per container. De buitenkant van de container wordt niet gereinigd en voor de reiniging gebruikt het bedrijf koud water en een citroenreinigingsmiddel.

De mensen die een abonnement hadden op Blis betaalden 3,50. De containers werden met warm water gereinigd en reinigingsmiddel. De buitenkant werd ook schoongemaakt met hogedrukreiniger.

De Blis abonnees krijgen nu een container van de schoonmaakkwaliteit van Cleanprofs abonnees die 3,55 meer betalen.

Reacties

Thumb moi

Thom reageert

Ik maak de containers zelf schoon ook voor mijn buren kreeg al verscheidene keren een middelvinger van de schoonmaak wagen bestuurder, stopt bij mij en rijdt na ±2minuten weer verder.

Thumb pasfoto%2b03.2009

Pierre reageert

Dat is een brutaliteit. Is dat toevallig een bestuurder van Cleanprofs? Ooit de containers laten reinigen door Blis of Cleanprofs ? Zo ja weet men het verschil. Blis goed bedrijf. Altijd schone container. Kwaliteit Cleanprofs laat te wensen over. Verschil. Blis reinigt met hogedruk en warm water en reinigingsmiddel. Cleanprofs met hogedruk, koud water en citroenextract.