Buurtlink
Maak een keuze uit wat je wilt toevoegen
Stel buurtgenoten op de hoogte van activiteiten aankondigingen en evenementen
Heb je spullen te koop, gratis op te halen of ben je naar iets op zoek
Deel beelden uit de buurt van je favoriete plekken, monumenten of bezienswaardigheden
Deel verhalen uit de buurt over evenementen, historie of bijzondere bewoners
Roep de buurt op om een mening te geven of een stelling, klacht, opinies of meldingen
Schakel je buurtgenoten in voor hulp bij verloren voorwerpen, huishoudelijke zaken of klusjes
Ga een gesprek aan met je buurtgenoten
1. Plaats jouw kalender in de buurt
2. Waar vindt het plaats?

Het bericht wordt geplaatst in alle buurten binnen een straal van 10km

1. Plaats jouw vraag of aanbod in de buurt
2. Wat is de locatie?

Het bericht wordt geplaatst in alle buurten binnen een straal van 10km

1. Deel je foto of video
1. Vertel je verhaal
1. Deel je oproep met de buurt
1. Deel je hulpvraag met de buurt
2. Plaats het in de buurt
1. Stuur een bericht aan je buren
2. Plaats het in de buurt
Dierenbenodigdheden - groothandel en fabrikanten

Welkoop Elferink VOF

MISSIE
De missie van BoerenBond-Welkoop is haar klanten helpen het buitenleven beter te laten beleven. Zodat u tussen drempel en erfgrens beter kunt werken, verzorgen en genieten. BoerenBond/Welkoop wil in Nederland hét merk zijn van producten en diensten voor tuin en dier. Een succesvol merk, waarbij de klant niet alleen naar de winkel komt vanwege het assortiment en de service, maar vooral ook omdat hij/zij zich verbonden voelt met de merkwaarden.

VISIE
De visie volgt de reeds uitgezette lijn Van retailer naar succesvol merk, waarbij het ultieme doel is BoerenBond en Welkoop een succesvol merk te laten zijn. Een succesvol merk dat niet alleen een instrumentele relatie heeft met haar klanten, gebaseerd op assortiment en prijs, maar ook een persoonlijke relatie, gebaseerd op specifieke merkwaarden. Om een succesvol merk te worden, dient de formule BoerenBond-Welkoop duidelijk en onderscheidend gepositioneerd te zijn.

Operational excellence
Een succesvolle retailer zijn, vereist operational excellence. Bij een retailer draait het in de kern om het besturen en beheersen van het assortiment en de goederenstroom, en de snelheid waarmee je kunt reageren op de klantvraag. Het juiste assortiment in de juiste hoeveelheid op de juiste tijd op de juiste plaats. Nee verkoop is funest. Operational excellence is een absolute voorwaarde om als retailer in de huidige en toekomstige marktomstandigheden te kunnen overleven.

STRATEGIE

Om onze missie met succes te realiseren, hanteren we een strategie die is gebaseerd op de volgende uitgangspunten:

Continu streven naar kwaliteit
Wij willen onder alle omstandigheden kwaliteit en value for money bieden. Onze missie vertalen we op praktische wijze naar de winkelformule Verstand van buiten leven, waarbij we per vestiging maatwerk leveren op de winkelvloer, zodat de kwaliteit en onze value for money belofte nadrukkelijk richting de consument worden uitgedragen.

Goede relatie met partners
Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met franchisenemers en leveranciers. Via een onafhankelijke Franchiseraad adviseren de franchisenemers de directie van Agri Retail en hebben zij een wezenlijke invloed op de beleidsvorming. Wederzijds respect en vertrouwen vormen de basis voor een langdurige en constructieve samenwerking met alle betrokkenen.

Breed assortiment
Met onze winkels en specifieke assortiment dat breed en ondiep is, willen we klanten de mogelijkheid bieden om het echte buitenleven te

Openingstijden

ma di wo do vr za zo
10:00
18:00
08:30
18:00
08:30
18:00
08:30
18:00
08:30
20:00
08:30
17:00
Gesloten
Website
website
Adres
Leusinkweg 1, 7582CM - Losser
Telefoon
053-5360777