Buurtlink
Maak een keuze uit wat je wilt toevoegen
Stel buurtgenoten op de hoogte van activiteiten aankondigingen en evenementen
Heb je spullen te koop, gratis op te halen of ben je naar iets op zoek
Deel beelden uit de buurt van je favoriete plekken, monumenten of bezienswaardigheden
Deel verhalen uit de buurt over evenementen, historie of bijzondere bewoners
Roep de buurt op om een mening te geven of een stelling, klacht, opinies of meldingen
Schakel je buurtgenoten in voor hulp bij verloren voorwerpen, huishoudelijke zaken of klusjes
Ga een gesprek aan met je buurtgenoten
1. Plaats jouw kalender in de buurt
2. Waar vindt het plaats?

Het bericht wordt geplaatst in alle buurten binnen een straal van 10km

1. Plaats jouw vraag of aanbod in de buurt
2. Wat is de locatie?

Het bericht wordt geplaatst in alle buurten binnen een straal van 10km

1. Deel je foto of video
1. Vertel je verhaal
1. Deel je oproep met de buurt
1. Deel je hulpvraag met de buurt
2. Plaats het in de buurt
1. Stuur een bericht aan je buren
2. Plaats het in de buurt
Thuiszorg

SMN Thuiszorg

Visie van SMN Thuiszorg

Het beleid van SMN Thuiszorg is erop gericht om voor een brede doelgroep de zorg toegankelijk te maken. Iedereen die voor onze zorg- en dienstverlening in aanmerking komt, moet zo snel mogelijk en adequaat de gewenste zorg- en dienstverlening kunnen krijgen. Althans de zorg moet gestart zijn binnen de door het Zorgkantoor gestelde termijn.

S.M.N. Thuiszorg hanteert geen wachttijden en we streven ernaar dit in de toekomst niet hoeven te doen.

Cliënten: Stimuleren, Actief en Betrokken

S.M.N. Thuiszorg ondersteunt en verzorgt cliënten met somatisch of sociale problemen in hun streven om zelf – opnieuw - de regie over hun eigen leven te krijgen. In onze zorg, dienstverlening en ondersteuning gaan we uit van de wensen en mogelijkheden van deze cliënten/mensen. Hierdoor kunnen zij langer in hun vertrouwde omgeving blijven wonen.

Wie zijn onze cliënten?

De doelgroep van S.M.N. Thuiszorg laat zich moeilijk onder één noemer plaatsen. De zorgvraag, problematiek en achtergrond van onze cliënten zijn zeer divers. Het gaat om jong en oud, mannen en vrouwen, om verschillende nationaliteiten, religieuze en culturele achtergronden. Onze cliënten hebben veel met elkaar gemeen. Ten eerste zijn het allemaal burgers, met dezelfde rechten, plichten en behoeften als andere burgers. Tegelijkertijd hebben zij een kwestbare positie vanwege hun somatisch of sociale beperking. Met de juiste zorg en ondersteuning kunnen zij hun rechten doen gelden en hun leven vorm en inhoud geven.

Hierin wil S.M.N. Thuiszorg haar cliënten ondersteunen en wij zijn ook voordurend op zoek naar. Wie zijn de mensen achter de zorg, dus onze medewerkers?

De belangrijkste doelstelling in ons meerjarenbeleid is het professionaliseren van ons dienstenaanbod, waarbij veel nadruk wordt gelegd op deskundigheidsbevordering. Ook de doelmatigheid en de effectiviteit van de organisatie houden wij scherp in de gaten. Ter verwezenlijking van het bovengenoemde hebben wij sinds kort een verpleegkundige, een office manager en een sociaal pedagogisch medewerker aan het team toegevoegd. In onze visie verlangen wij ook van onze medewerkers, dat zij ten alle tijde respectvol, open, eerlijk, nieuwsgierig, duidelijk en representatief moeten zijn. Deze kerntaken zullen wij altijd met zn allen hoog in het vaandel houden.

Openingstijden

ma di wo do vr za zo
08:30
17:00
08:30
17:00
08:30
17:00
08:30
17:00
08:30
17:00
Gesloten Gesloten
Website
website
Adres
Florijn 6, 1102BA - Amsterdam
E-mailadres
info@smnthuiszorg.nl
Telefoon
020-6912227