Buurtlink
Maak een keuze uit wat je wilt toevoegen
Stel buurtgenoten op de hoogte van activiteiten aankondigingen en evenementen
Heb je spullen te koop, gratis op te halen of ben je naar iets op zoek
Deel beelden uit de buurt van je favoriete plekken, monumenten of bezienswaardigheden
Deel verhalen uit de buurt over evenementen, historie of bijzondere bewoners
Roep de buurt op om een mening te geven of een stelling, klacht, opinies of meldingen
Schakel je buurtgenoten in voor hulp bij verloren voorwerpen, huishoudelijke zaken of klusjes
Ga een gesprek aan met je buurtgenoten
1. Plaats jouw kalender in de buurt
2. Waar vindt het plaats?

Het bericht wordt geplaatst in alle buurten binnen een straal van 10km

1. Plaats jouw vraag of aanbod in de buurt
2. Wat is de locatie?

Het bericht wordt geplaatst in alle buurten binnen een straal van 10km

1. Deel je foto of video
1. Vertel je verhaal
1. Deel je oproep met de buurt
1. Deel je hulpvraag met de buurt
2. Plaats het in de buurt
1. Stuur een bericht aan je buren
2. Plaats het in de buurt
Callcenters

2Contact

Missie

2Contact is een contactcenter waarbij pro-activiteit en het leveren van kwaliteit centraal staat. Door het inlevingsvermogen, de creativiteit en de professionaliteit van onze medewerkers zijn wij in staat om voor onze opdrachtgevers klanten te behouden, nieuwe klanten binnen te halen, omzet te verhogen, kosten te verlagen en klantcontacten te verstevigen. Dit realiseren we door het bieden van een werkklimaat waar medewerkers gemotiveerd en betrokken zijn omdat zij werken met plezier.

Visie

Contact leggen en onderhouden met klanten en prospects is van wezenlijk belang voor ieder goed functionerend bedrijf. In een uiterste competitieve markt zullen bedrijven in toenemende mate een helpdesk opzetten en kiezen voor het actief benaderen van klanten en potentiële klanten om leads te genereren en nieuwe klanten binnen te halen.

Het waarborgen van kwaliteit wordt in toenemende mate bepalend voor het succes van een bedrijf. Klantcontacten, onder andere door telefonische verkoopgesprekken en online leadgeneratie, worden complexer en zullen goed centraal vastgelegd moeten worden. Bedrijven zullen steeds meer investeren om hun klantprocessen goed op orde te hebben. Hierbij zullen ze gebruik maken van specialisten, die het verlengstuk van de organisatie worden. Dit betekent dat er goed opgeleid personeel verwacht wordt, een professionele betrokken aanpak, flexibiliteit en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

2Contact gelooft dat je als facilitair contactcenter moet investeren in goed opgeleide mensen en kwalitatief hoogwaardige systemen. De facilitaire contactcenters van de toekomst zullen niet alleen leads genereren maar gehele communicatieprocessen van bedrijven overnemen waardoor zij een geïntegreerd onderdeel zullen vormen van deze bedrijven.

Openingstijden

ma di wo do vr za zo
08:30
17:00
08:30
18:00
08:30
18:00
08:30
17:00
08:30
17:00
09:00
13:00
Gesloten
Website
website
Adres
Visstraat 55, 5211DM - Den Bosch
Telefoon
073-7516655