Buurtlink
Maak een keuze uit wat je wilt toevoegen
Stel buurtgenoten op de hoogte van activiteiten aankondigingen en evenementen
Heb je spullen te koop, gratis op te halen of ben je naar iets op zoek
Deel beelden uit de buurt van je favoriete plekken, monumenten of bezienswaardigheden
Deel verhalen uit de buurt over evenementen, historie of bijzondere bewoners
Roep de buurt op om een mening te geven of een stelling, klacht, opinies of meldingen
Schakel je buurtgenoten in voor hulp bij verloren voorwerpen, huishoudelijke zaken of klusjes
Ga een gesprek aan met je buurtgenoten
1. Plaats jouw kalender in de buurt
2. Waar vindt het plaats?

Het bericht wordt geplaatst in alle buurten binnen een straal van 10km

1. Plaats jouw vraag of aanbod in de buurt
2. Wat is de locatie?

Het bericht wordt geplaatst in alle buurten binnen een straal van 10km

1. Deel je foto of video
1. Vertel je verhaal
1. Deel je oproep met de buurt
1. Deel je hulpvraag met de buurt
2. Plaats het in de buurt
1. Stuur een bericht aan je buren
2. Plaats het in de buurt
Thumb 631497

Verhalen / Nieuwsbericht van

Pearle klantvriendelijkste winkel van Nederland

Soesterberg, 28 april 2017 – Op 20 april jl. heeft CustomerFirst bekend gemaakt dat Pearle Opticiens de klantvriendelijkste winkel van heel Nederland is. Andere mededingers waren Ikea, Primera en Rituals. De CustomerFirst Awards zijn dé prijzen voor uitblinkers in customer service, klantcontact en customer experience.

“Klantvriendelijkheid staat bij ons uiteraard zeer hoog in het vaandel. We zeggen niet voor niets: ‘Goed geholpen door Pearle’. We zijn er trots op dat de Nederlandse consument dit ook zo ziet en ons daarin waardeert. En bovenal zijn we heel trots op al onze medewerkers die dagelijks in al onze winkels door heel Nederland al onze klanten op een klantvriendelijke wijze service bieden”, aldus Peter van der Meer, Retail Directeur Pearle Opticiens.

Consumentenpanel
De winnaars worden bepaald aan de hand van een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten. De respondenten worden willekeurig geselecteerd uit De Onderzoek Groep, het consumentenpanel van het onderzoeksbureau SAMR. In 2016 zijn er ruim 50.000 waarnemingen opgehaald waarmee dit de grootste publieksprijs van Nederland is.

Meer over de CustomerFirst Awards: www.customerfirst.nl

Reageer als eerste