Buurtlink
Maak een keuze uit wat je wilt toevoegen
Stel buurtgenoten op de hoogte van activiteiten aankondigingen en evenementen
Heb je spullen te koop, gratis op te halen of ben je naar iets op zoek
Deel beelden uit de buurt van je favoriete plekken, monumenten of bezienswaardigheden
Deel verhalen uit de buurt over evenementen, historie of bijzondere bewoners
Roep de buurt op om een mening te geven of een stelling, klacht, opinies of meldingen
Schakel je buurtgenoten in voor hulp bij verloren voorwerpen, huishoudelijke zaken of klusjes
Ga een gesprek aan met je buurtgenoten
1. Plaats jouw kalender in de buurt
2. Waar vindt het plaats?

Het bericht wordt geplaatst in alle buurten binnen een straal van 10km

1. Plaats jouw vraag of aanbod in de buurt
2. Wat is de locatie?

Het bericht wordt geplaatst in alle buurten binnen een straal van 10km

1. Deel je foto of video
1. Vertel je verhaal
1. Deel je oproep met de buurt
1. Deel je hulpvraag met de buurt
2. Plaats het in de buurt
1. Stuur een bericht aan je buren
2. Plaats het in de buurt
Accountants

Accountantskantoor Van der Meer

Resultaat gerichte dienstverlening

Bondig en betrokken, dat is waar wij voor staan. Gedreven door visie en vakkennis verrichten wij alle diensten die u van een modern en professioneel accountantskantoor mag verwachten.

En zo werken wij….

Onze optimale en cliëntgerichte aanpak betreft niet alleen het inhoudelijk vaktechnisch aspect, maar ook, zeer bewust, het centraal stellen van onze klant en zijn vraagstukken.

Concreet betekent dit:
- snelle communicatie en omgaande reactie;
- elke cliënt heeft een vast contactpersoon;
- cliënten en vraagstukken krijgen direct de volle aandacht (zowel gevraagd als ongevraagd);
- afspraak = afspraak.

Problemen en vraagstukken oplossen, kortom onze cliënten direct helpen is een belangrijke drijfveer en attitude van onze medewerkers.

Wij horen graag van onze cliënten waar zij blij van worden.
Dat stimuleert ons enorm.

Kwaliteit is een belangrijk aspect van onze dienstverlening. Realisatie van kwaliteit berust op een actief kwaliteitsbeleid zoals dit door de leiding van de organisatie wordt voorgestaan. Elementen van het kwaliteitsbeleid zijn ondermeer:
•verplichte permanente educatie;
•opdrachtgerichte kwaliteitsbeoordeling;
•interne reviewsystemen;
•externe beoordeling door het SRA en de AFM;
•de functie van compliance-officer;

De beroepsorganisaties NOvAA en Nivra zijn wettelijk belast met de uitvoering van de door de overheid gewenste regels.

Dit gehele stelsel is ingebed in de voor de accountantsorganisatie van toepassing zijnde wet- en regelgeving, waaronder de gedrags- en beroepsregels voor accountants (VGC) en de Wet Toezicht Accountantsorganisaties (WTA).
De regels, die betrekking hebben op het functioneren van de individuele accountant, zijn neergel

Openingstijden

ma di wo do vr za zo
08:30
19:00
08:30
19:00
08:30
19:00
08:30
19:00
08:30
19:00
08:30
19:00
Gesloten
Website
website
Adres
Hazenpad 3, 6902NA - Zevenaar
E-mailadres
aad.van.der.meer@hccnet.nl
Telefoon
0316-224839